فروشگاه هاي اينترنتي ارزان براي خريد همه چيز

با كد هاي تخفيفي سايت تخفيف هات همه چيز را ارزان بخريد.

فروشگاه هاي اينترنتي ارزان براي خريد همه چيز

امروزه تقريبا هر كالايي كه نياز داشته باشيد مي توانيد از طريق فروشگاه هاي اينترنتي به صورت آنلاين تهيه كنيد. فروشگاه اينترنتي ارزان بودن كالاها را مزيتي براي كاربران در نظر گرفته است تا كاربران بتوانند خريدي جذاب و با قيمت مناسب داشته باشند. فروشگاه اينترنتي ارزان براي خريد انواع كالاها وجود دارد و در اين مقاله 15 تا از بهترين فروشگاه هاي آنلاين را به شما معرفي مي كنيم. همچنين شما در اين مقاله با فروشگاه تخفيفي آنلاين و نحوه ي اينكه چگونه ارزانترين خريد اينترنتي مانند دارو را انجام دهيد، اشنا مي شويد همچنين به شما كد تخفيف داروكده و ... را براي يك خريد اينترنتي ارزان و خوب ارائه مي دهيم.

15 فروشگاه اينترنتي ارزان قيمت ايران كدام فروشگاه ها هستند؟

تعداد فروشگاه هاي اينترنتي ايراني بسيار زياد مي باشد اما تعداد كمي از آن ها معروف و مورد اعتماد هستند. فروشگاه هاي اينترنتي در همه ي حوزه ها فعاليت مي كنند و شما تقريبا هر كالايي را كه نياز داشته باشيد مي توانيد به صورت آنلاين تهيه كنيد. اگر بخواهيم 15 فروشگاه اينترنتي ارزان قيمت و معتبر ميان كاربران را نام ببريم بايد به فروشگاه هاي اينترنتي زير اشاره كنيم:

1. ديجي كالا

2. اكالا

3. اسنپ ماركت

4. زنبيل

5. ايمالز

6. باني مد

7. شيكسون

8. گيزدين

9. ديجي استايل

10. مديسه

11. تگموند

12. تيماپ

13. خانومي

14. روبان

15. آداك

در ادامه ويژگي هاي هر يك از فروشگاه هاي اينترنتي نام برده شده را به صورت جداگانه بررسي مي كنيم.

ويژگي هاي فروشگاه اينترنتي ديجي كالا:

ديجي كالا قديمي ترين و معتبرترين فروشگاه اينترنتي ايران است كه بيش از يك دهه سابقه ي فعاليت دارد. ديجي كالا داراي سايت و اپليكيشن مي باشد. شما تقريبا هر نوع محصولي را كه نياز داشته باشيد مي توانيد از اين فروشگاه اينترنتي ارزان و با قيمت مناسب تهيه كنيد. ديجي كالا امكان خريد كالاي ديجيتال، لوازم آرايشي، بهداشتي و سلامت، پوشاك، لوازم خانه و آشپزخانه، كتاب، لوازم التحرير، اسباب بازي، لوازم نوزاد، وسايل سفر و انواع كالاهاي سوپرماركتي را براي كاربران فراهم كرده است.

تحويل اكسپرس، پشتيباني 24 ساعته، پرداخت در محل، 7 روز ضمانت بازگشت كالا و ضمانت اصل بودن كالاها از مزاياي از ديجي كالا مي باشد. همچنين تخفيف هاي شگفت انگيز براي كالاها و تخفيف هاي پايان فصل ديجي كالا نيز از ويژگي هاي مثبت اين فروشگاه اينترنتي مي باشد. يك روش ديگر براي اينكه كالاهاي موجود در ديجي كالا را بتوانيد با تخفيف تهيه كنيد اين است كه از طريق سايت تخفيف هات براي خريد اقدام نماييد و يا اينكه كد تخفيف ديجي كالا را از تخفيف هات دريافت نماييد.

چه كالاهايي را مي توان از فروشگاه اينترنتي ارزان اكالا خريداري كرد؟

اكالا در دسته ي سوپرماركت هاي اينترنتي قرار مي گيرد. اكالا در واقع فروشگاه اينترنتي افق كوروش است. اكالا نيز داراي وب سايت و اپليكيشن مي باشد. شما با مراجعه به اكالا مي توانيد تمامي محصولات سوپرماركتي را از اين سوپرماركت اينترنتي تهيه كنيد. مواد غذايي، نوشيدني و دمنوش ها، ميوه و سبزيجات، خواربار، لوازم آرايشي و بهداشتي، لوازم التحرير و ... از محصولاتي است كه مي توان به صورت آنلاين از اكالا تهيه كرد.

تخفيف هاي تا 50%، ارسال سريع، تحويل رايگان و ضمانت بازگشت كالا از مزاياي خريد اينترنتي از اكالا مي باشد. در فروشگاه اينترنتي ارزان اكالا علاوه بر تخفيف هاي فروشگاه افق كوروش شما با خريد آنلاين از بيشترين تخفيف ها بهره مند خواهد شد. لازم به ذكر است اين سوپرماركت اينترنتي داراي مجوز و استانداردهاي لازم از وزارت بهداشت مي باشد و تاريخ مصرف همه ي كالاهاي ارسالي قبل از ارسال كنترل مي شود.

اسنپ ماركت، محصول همكاري اسنپ و هايپرماركت:

يكي ديگر از فروشگاه هاي آنلاين سوپر ماركتي، اسنپ ماركت است. اسنپ ماركت حاصل همكاري اسنپ و هايپر استار مي باشد و يكي از اعضاي خانواده ي اسنپ مي باشد. شما مي توانيد محصولات سوپرماركتي هايپر استار را از اسنپ ماركت با بهره مند شدن از تخفيف هاي هايپر استار انجام دهيد. تمامي كالاهايي را كه كاربران از اسنپ ماركت سفارش مي دهند، توسط هايپر استار تأمين مي شود و ارسال و تحويل كالاها توسط سرويس حمل و نقل اسنپ انجام مي شود.

لبنيات، خواربار، نوشيدني، دستمال و شوينده، آرايشي و بهداشتي، تنقلات، چاشني و افزودني، كنسرو و غذاي آماده، مواد پروتئيني، مواد غذايي منجمد، نان و شيريني و دسر و مواد شيريني پزي از كالاهايي است كه مي توانيد از اسنپ ماركت سفارش دهيد. شما مي توانيد سفارش محصولات از اسنپ ماركت را از طريق وب سايت و اپليكيشن اين سامانه انجام دهيد.

فروشگاه اينترنتي زنبيل، تضمين بهترين خريد اينترنتي:

زنبيل يكي از بزرگ ترين فروشگاه هاي اينترنتي ايران است. لوازم خانگي، لوازم ديجيتال، لوازم آرايشي و بهداشتي، تجهيزات پزشكي، تجهيزات ورزشي، ساعت و اكسسوري، سيسموني نوزاد، مبلمان و ... محصولاتي است كه مي توانيد از زنبيل تهيه كنيد. تجربه ي خريد خوب، 10 روز گارانتي خريد، تضمين بهترين قيمت، ارسال فوري در 3 ساعت، چتر حمايتي زنبيل و پرداخت در محل از مزاياي زنبيل مي باشد.

منظور از چتر حمايتي زنبيل اين است كه اگر كالاي خريداري شده توسط مشتري در طول دوران گارانتي داراي هرگونه مشكل و يا ايراد فني باشد نيازي به مراجعه ي مشتري به شركت هاي ارائه دهنده ي خدمات گارانتي نيست. در اين حالت كافي است مشتري مشكل را با زنبيل در ميان بگذارد تا زنبيل مشكل را پيگيري و حل نمايد. دريافت كالا از مشتري و تحويل به خدمات پس از فروش، بررسي و پيگيري رفع مشكل با شركت خدمات پس از فروش، دريافت كالا از خدمات و تحويل آن به مشتري شامل خدمات چتر حمايتي زنبيل است. لازم به ذكر است تمامي اين خدمات براي مشتريان زنبيل كاملا رايگان مي باشد.

ايمالز، موتور جستجوي كالا:

ايمالز يك فروشگاه اينترنتي و جستجو گر كالا مي باشد. در واقع ايمالز بستري است كه خريداران را به فروشندگان متصل مي كند. ايمالز با به وجود آوردن يك فضاي رقابتي باعث شده است تا خريداران كالاها را با قيمت ارزانتري خريداري كنند. دسته بندي محصولات در ايمالز شامل گوشي موبايل و تبلت، لپ تاپ ارزان و كامپيوتر، لوازم خانگي، زيبايي و سلامت، ورزش و سرگرمي، خودرو و لوازم، فرهنگ و هنر، ابزار، مادر و كودك، مد و پوشاك، خوراكي ها، ارز و طلا و ... مي باشد.

ايمالز علاوه بر مقايسه ي قيمت ها بروز ترين اطلاعات و اخبار فناوري را به كاربران ارائه مي دهد تا آن ها با شناخت و ديد بهتري بتوانند خريد خود را انجام دهند. پس اگر به دنبال فروشگاه اينترنتي ارزان هستيد، مي توانيد از طريق ايمالز ارزانترين خريد اينترنتي را انجام دهيد.

خريد لباس، لوازم آرايشي و بهداشتي از باني مد:

از ارزانترين فروشگاه اينترنتي لباس مي توان به باني مد اشاره كرد. از فروشگاه اينترنتي باني مد مي توانيد انواع لباس زنانه، لباس مردانه، خريد لباس دختر بچه، لباس پسرانه و لوازم زيبايي و سلامت مانند عطر، ادكلن و لوازم آرايشي را تهيه كنيد. ارسال سريع و رايگان، ضمانت اصالت، ضمانت بازگشت كالا و خدمات پس از فروش از مزاياي خريد آنلاين از سايت باني مد مي باشد. لازم به ذكر است ارسال رايگان كالا براي خريد هاي بالاي 150 هزار تومان است.

فروشگاه اينترنتي شيكسون در چه حوزه اي فعاليت مي كند؟

فروشگاه اينترنتي شيكسون يكي از سايت هاي تخصصي مد و خريد پوشاك آنلاين است. مي توان از شيكسون به عنوان يكي از ارزانترين فروشگاه اينترنتي لباس نيز نام برد. انواع پوشاك و اكسسوري زنانه شامل مانتو، لباس مجلسي، كيف و كفش، شال و روسري، ساپورت، عينك و عطر و ادكلن زنانه از فروشگاه اينترنتي شيكسون قابل تهيه است. همچنين انواع پوشاك و اكسسوري مردانه شامل تي شرت، كفش، شلوار، عينك، كيف، پيراهن، عطر و ادكلن مردانه را مي توانيد از شيكسون تهيه كنيد. زيورآلات مانند انگشتر، دستبند، گردنبند و گوشواره نيز در فروشگاه اينترنتي شيكشون به فروش مي رسد. ارسال رايگان، مطابقت كامل محصول با سايت و ضمانت تعويض 10 روزه ي سفارشات از مزاياي خريد اينترنتي از فروشگاه آنلاين شيكسون مي باشد.

خريد جديدترين لباس زير زنانه و مردانه از گيزدين:

فروشگاه اينترنتي گيزدين برترين لباس هاي زير و راحتي را از بهترين برندها به فروش مي رساند. انواع لباس زنانه شامل سوتين، شورت، ست لبس زير، بند جوراب، ساپورت، جوراب شلواري، جوراب، لباس خواب، لباس راحتي، تاپ، مايو، بيكيني و ... از گيزدين قابل تهيه است. همچنين لباس هاي مردانه شامل شورت، زيرپوش، جوراب، مايو، شلوارك و ... نيز از اين وب سايت قابل تهيه است. در گيزدين مي توانيد لباس هاي بچگانه نيز تهيه كنيد. بسته بندي محرمانه، ارسال سريع محصولات براي تهران و ارسال رايگان خريد هاي بالاي 100 هزار تومان از مزاياي فروشگاه اينترنتي گيزدين مي باشد.

فروشگاه اينترنتي لباس ديجي استايل:

ديجي استايل از فروشگاه هاي اينترنتي است كه در حوزه ي مد و پوشاك فعاليت مي كند. شما مي توانيد انواع لباس مردانه، زنانه، بچه گانه و همچنين انواع كيف، كفش و اكسسوري را از اين فروشگاه اينترنتي ارزان و با قيمت مناسب انجام دهيد. در ديجي استايل مي توانيد كالاي مورد نظر خود را از بهترين برندهاي ايراني و خارجي تهيه كنيد. ضمانت بازگشت كالا تا 7 روز، تحويل سريع و آسان و كالاهاي اورجينال از مزيت هاي فروشگاه اينترنتي لباس ارزان ديجي استايل مي باشد. البته بايد به اين موضوع توجه داشته باشيد كه ارسال رايگان كالا براي سفارش هاي بالاي 150 هزار تومان در تهران و سفارش هاي بيش از 200 هزار تومان در شهرستان ها صورت مي گيرد.

خريد اينترنتي لباس، لوازم آرايش، موبايل و محصولات سوپرماركتي از مديسه:

يكي ديگر از فروشگاه هاي اينترنتي كه امكان خريد بسياري از كالاها را به صورت آنلاين براي كاربران فراهم كرده است فروشگاه اينترنتي مديسه مي باشد. شما از اين فروشگاه اينترنتي مي توانيد انواع لباس و لوازم زنانه، مردانه، بچه گانه و لوازم آرايشي و بهداشتي را با بهترين قيمت تهيه كنيد. همچنين امكان خريد لوازم خانگي، اقلام سوپرماركتي، لوازم اكترونيك، فرهنگي و هنري و... از مديسه امكان پذير است. از مزاياي سايت مديسه مي توان به قيمت منصفانه و تضمين بهترين قيمت، امكان بازگشت كالا تا 7 روز پس از تحويل كالا، ارسال رايگان سفارشات بالاي 300 هزار تومان، ضمانت اصل بودن كالا و گارانتي معتبر كالاها اشاره كرد.

فروشگاه اينترنتي لباس، كيف و كفش و لوازم آرايشي تگ موند:

اگر بخواهيم ارزانترين فروشگاه اينترنتي لباس را نام ببريم قطعا مي توانيم به تگ موند اشاره كنيم. در فروشگاه اينترنتي تگ موند امكان خريد لباس مردانه، زنانه، بچه گانه، لباس هاي ورزشي از برترين برندها و محصولات مربوط به زيبايي و سلامت امكان پذير مي باشد. ارسال سريع و رايگان سفارشات بالاي 500 هزار تومان، ضمانت اصل و اورجينال بودن كالاها، تعويض رايگان و با مرجوع كالا و همچنين تنوع بالاي محصولات تگ موند از مزاياي اين فروشگاه اينترنتي مي باشد. شما با مراجعه به سايت تگ موند مي توانيد جديدترين اخبار مد و فشن، تاريخچه ي برندها و حواشي دنياي مد در ايران و جهان را در مجله ي تگ مد دنبال كنيد. همچنين در سايت تگ موند مي توانيد نظرات همراهان تگ موند از سراسر ايران را در مورد تگ موند و محصولات تگ موند ببينيد.

تيماپ، اولين فروشگاه اينترنتي خريد تيمي با تخفيف ويژه:

تيماپ اولين فروشگاه آنلاين خريد تيمي است و با شعار با هم مي صرفه امكان خريد بيشتر با هزينه ي كم تر را براي كاربران فراهم مي كند. در اين فروشگاه اينترنتي شما امكان خريد لوازم آرايشي و بهداشتي، وسايل خانه و آشپزخانه، كالاي ديجيتال، خوردني و آشاميدني، كتاب، لوازم كودك و نوزاد و ... را داريد. از اين فروشگاه اينترنتي مي توانيد تمامي محصولات مصرفي خانوار را تهيه كنيد و همچنين از تخفيف هاي ويژه بهره مند شويد. با نصب اپليكيشن تيماپ مي توانيد در هر لحظه محصولات مورد نياز خود را به صورت آنلاين تهيه كنيد. لازم به ذكز مي باشد كه تيماپ اصالت، كيفيت و قيمت مناسب كالا را تضمين مي كند.

خريد لوازم آرايشي بهداشتي اصل از فروشگاه خانومي:

خانومي يكي از جامع ترين فروشگاه هاي اينترنتي لوازم آرايشي اصل مي باشد. اين فروشگاه نماينده ي رسمي 250 برند آرايشي و بهداشتي را دارا است. شما از فروشگاه خانومي مي توانيد تمامي لوازم آرايشي، مراقبت پوست و بدن، مراقبت مو، انواع عطر و رايحه، لوازم برقي شخصي و ... را تهيه كنيد. توضيحات دقيق در مورد كالاها، ثبت نظرات كاربران، امكان بازگشت كالا، بسته بندي جذاب و زيبا و ... از مزاياي خريد لوازم آرايشي و بهداشتي به صورت آنلاين از خانومي مي باشد.

بررسي و خريد لوازم آرايشي و بهداشتي اصل با فروشگاه اينترنتي روبان:

يكي از ديگر از فروشگاه اينترنتي كه در حوزه ي لوازم آرايشي و بهداشتي فعاليت مي كند، فروشگاه آنلاين روبان است. هدف اصلي روبان فروش لوازم آرايشي و بهداشتي اصل مي باشد. از روبان امكان خريد انواع لوازم آرايش، محصولات مراقبتي و زيبايي مو وبدن، عطر و ادكلن، لوازم شخصي برقي، زيورآلات و اكسسوري زنانه و مردانه و محصولات مربوط به مادر و كودك وجود دارد. فروشگاه اينترنتي روبان نيز مانند بسياري از فروشگاه هاي آنلاين امكان ارسال سريع كالا و ضمانت 7 روزه براي بازگشت كالا را براي مشتريان فراهم كرده است.همچنين روبان محصولات خود را با تضمين اصل بودن به فروش مي رساند.

فروشگاه اينترنتي آداك، مركز تخصصي فروش لپ تاپ، موبايل، تبلت و ...:

آداك يك فروشگاه اينترنتي است كه محصولاتي مانند لپ تاپ، موبايل، تبلت و ... را به فروش مي رساند. علاوه بر موارد نام برده شده شما مي توانيد از آداك انواع حافظه و هارد، كنسول بازي و تجهيزات، قطعات كامپيوتر، مانيتور، ماشين هاي اداري، انواع گجت و لوازم جانبي را تهيه كنيد. اين فروشگاه اينترنتي داراي فروشگاه هاي فيزيكي نيز مي باشد و اين مورد وجه تمايز اين فروشگاه نسبت به بقيه مي باشد. همچنين پشتيباني فني به صورت آنلاين، تلفني و حضوري از مزيت هاي فروشگاه آداك است. ارسال رايگان كالا در سريع ترين زمان ممكن، ضمانت 10 روزه ي بازگشت بي قيد و شرط سخت افزاري كالا و ضمانت اصالت كالا از ديگر مزاياي فروشگاه اينترنتي آداك مي باشد.

در اين مقاله سعي كرديم 15 فروشگاه اينترنتي ارزان ايران را به شما معرفي كنيم تا هر نوع كالايي را كه لازم داشتيد بتوانيد با اطمينان خاطر به صورت انلاين تهيه كنيد. شما با داشتن كد تخفيف فروشگاه مد نظر خود مي توانيد ارزانترين خريد اينترنتي را تجربه كنيد. براي بهره مندي از تخفيف هاي هر يك از فروشگاه اينترنتي ارزان مي توانيد از طريق فروشگاه تخفيفي آنلاين مانند تخفيف هات، كد تخفيف تيمچه يا كد تخفيف ايسام دريافت كنيد.

منبع : https://takhfifhot.com/%D8%A8%D9%84%D8%A7%DA%AF/%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AA%D8%B1%D9%86%D8%AA%DB%

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.