كد تخفيف فوق العاده اسنپ ماركت براي تمام مردم

با كد هاي تخفيفي سايت تخفيف هات همه چيز را ارزان بخريد.

كد تخفيف فوق العاده اسنپ ماركت براي تمام مردم

معمولاً از گوشت قرمز به عنوان يك ماده غذايي مضر و سرطان‌زا ياد مي‌شود، اما حقيقت اين است كه گوشت قرمز فرآوري نشده و باكيفيت مي‌تواند به ما در داشتن يك رژيم غذايي سالم كمك كند. پروتئين‌هايي كه از منابع حيواني تامين مي‌شوند، ارزش بيولوژيك بالاتري نسبت به پروتئين‌هاي گياهي دارند. يكي از فوايد گوشت قرمز اين است كه الگوي اسيد آمينه‌هاي موجود در سلول‌هاي گوشت به الگوي سلول‌هاي انسان شباهت بيشتري دارد. بنابراين، بهتر است هنگام تنظيم يك رژيم اصولي، فوايد گوشت قرمز را در كنار مضرات آن در نظر بگيريم. در حالي كه مصرف زياد گوشت قرمز ممكن است منجر به فشار خون بالا و مشكلات قلبي شود، خوردن يك يا دو وعده از آن در هفته مي‌تواند در بهبود رژيم غذايي و حفظ سلامت شما موثر باشد. اگر به طور معمول از خوردن گوشت قرمز پرهيز مي‌كنيد، بهتر است بدانيد كه حذف كامل اين ماده غذايي، نه تنها براي بدن شما مفيد نيست، بلكه سلامتي‌تان را نيز در معرض آسيب قرار مي‌دهد. براي اين كه تا حدي ديدگاه منفي‌گرانه شما نسبت به گوشت تغيير كند، در ادامه اين مطلب نكاتي را در رابطه با  فوايد گوشت قرمز بيان مي‌كنيم و ارزش غذايي آن را مورد بررسي قرار مي‌دهيم.

افزايش سطح پروتئين بدن

پروتئين براي رشد و تقويت ماهيچه‌هاي كودكان و بزرگسالان ضروري است. اگر به اندازه كافي پروتئين در رژيم غذايي‌تان وجود نداشته باشد، ماهيچه‌هاي شما شروع به لاغر و نحيف شدن مي‌كنند و علائمي مثل ضعف، سرگيجه و رخوت را تجربه خواهيد كرد. گوشت قرمز كاملا پخته شده سرشار از پروتئين است و به شما در حفظ و ايجاد ماهيچه‌هاي سالم كمك مي‌كند. همچنين، براي داشتن يك سبك زندگي فعال و پر تحرك ماده‌اي ضروري است. در مورد ميزان مصرف گوشت قرمز، بهتر است بزرگسالان و كودكان هر هفته دو تا سه وعده گوشت قرمز مصرف كنند تا پروتئين لازم به بدنشان برسد. اگر از منابع گياهي استفاده مي‌كنيد، بايد سعي كنيد انواع مختلف پروتئين‌هاي گياهي را در رژيم غذايي‌تان بگنجانيد. خواص گوشت قرمز براي كودكان نيز انكار ناپذير است، به خصوص پروتئين موجود در آن كه براي رشد فرزندانمان بسيار ضروري است.

فوايد گوشت قرمز براي كم‌خوني

آهن بخش مهمي از يك رژيم غذايي متعادل است. آهن به تشكيل هموگلوبين كه بخشي از خون است كمك مي‌كند. هموگلوبين اكسيژن را به بخش‌هاي مختلف بدن و بافت‌هايي مانند قلب و مغز منتقل مي‌كند. افرادي كه آهن كافي مصرف نمي‌كنند در معرض خطر ابتلا به مشكلات مربوط به گردش خون و كم خوني قرار دارند. خوشبختانه، اگر گوشت قرمز بخوريد، مي‌توانيد مقدار زيادي آهن در رژيم غذايي خود داشته باشيد. گوشت قرمز نسبت به خشكبار، سبزيجات، مرغ و ماهي آهن بيشتري دارد. بنابراين، ميزان مصرف گوشت قرمز بايد در حدي باشد كه نياز بدن به آهن را تامين كند، كه به طور معمول، 500 گرم در هفته براي يك بزرگسال مقدار مناسبي است.

منبعي مهم چربي اشباع شد 

ساليان سال است كه رسانه‌ها مصرف چربي اشباع شده را منع مي‌كنند و آن را عامل طيف وسيعي از مشكلات مانند گرفتگي شريان‌ها، بيماري‌هاي قلبي و چاقي مي‌دانند. اما واقعيت اين است كه ميانه روي، كليد اصلي حفظ سلامتي شماست. به طور كلي، حفظ تعادل بايد در تمام جنبه‌هاي رژيم غذايي رعايت شود. در واقع، عدم مصرف چربي اشباع شده ممكن است به بدن شما آسيب برساند. چربي اشباع شده موجود در گوشت قرمز مي‌تواند در تخليه سلول‌هاي چربي توسط كبد و بهبود عملكرد آن، به شما كمك كند. چربي اشباع شده همچنين مي‌تواند به افزايش ميزان ترشح تستوسترون كه مسئول عملكرد جنسي و ترميم بافت‌ها است، كمك كند.

براي دريافت كد تخفيف اسنپ ماركت، كد تخفيف اكالا، كد تخفيف پينكت و ... كافيست وارد سايت تخفيف هات شويد.

منبع

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.