انواع تخفيف در بازاريابي:
همانطور كه گفتيم تخفيف گذاري افزايش فروش اينترنتي را به دنبال خواهد داشت. تخفيف در بازاريابي روش هاي مختلفي دارد و بايد با استراتژي تخفيف همراه مي باشد. مهم ترين مواردي كه براي تخفيف در بازاريابي بسيار اهميت دارد و مؤثر است موارد زير را شامل مي شود:
با يك پيشنهاد شگفت انگيز بازديد كنندگان جديد را هدف قرار دهيد.
به مشتريان وفدار خود پاداش بدهيد.
تخفيف گذاري مناسبتي را فراموش نكنيد.
حس عجله و اضطرار در خريد را براي مشتري ايجاد كنيد.
براي محصولات جديد تخفيف در نظر بگيريد.
براي خريد بيشتر تخفيف بيشتر در نظر بگيريد.
براي مشتريان خود، تخفيف هاي خاص در نظر بگيريد.
به صورت بسته اي و يا پكيج تخفيف بدهيد.
بازيابي سبد خريد هاي رها شده را فراموش نكتيد.
با بازاريابي دهان به دهان تخفيف بدهيد.
در دورهمي ها و رويدادها به شرگت كنندگان تخفيف بدهيد.
روش هاي فوق در واقع از تأثير گذار ترين روش هاي تخفيف دادن است كه براي تخفيف در بازاريابي بسيار استفاده مي شود. با اين روش هاي بازاريابي قطعا فروش صعودي خواهيد داشت و كسب و كارتان رشد خوبي را تجربه خواهد كرد. پس از تخفيف در بازاريابي غافل نشويد و حتما آن را به كار گيريد.
به دنبال تخفيف هاي لحظه آخري هستيد؟
كد تخفيف ديجي كالا رايگان و تست شده مي خواهيد؟
براي دريافت كد تخفيف ديجي كالا جت و ... پيشنهاد ما به شما سايت تخفيف هات است.
براي خواندن ادامه اين مطلب جذاب از تخفيف هات تنها كافيست اينجا كليك كنيد.
- شنبه ۰۳ اردیبهشت ۰۱ | ۱۵:۱۲ ۱۲ بازديد
- ۰ نظر