مقايسه ي باطري آخرين مدل گوشي سامسونگ

با كد هاي تخفيفي سايت تخفيف هات همه چيز را ارزان بخريد.

مقايسه ي باطري آخرين مدل گوشي سامسونگ

 مقايسه ي باطري آخرين مدل گوشي سامسونگ

آخرين مدل گوشي سامسونگ گلكسي A5 به دليل عمر بالاي باتري خود شناخته شده است. اين گوشي از يك باتري ۳۰۰۰ ميلي آمپر ساعتي بهره مي?برد كه به لطف خصوصيات نرم افزاري قادر است تا يك روز را دوام بياورد. علاوه بر اين، گوشي در مدت زمان بسيار كوتاهي شارژ خواهد شد. مقدارِ شارژ آخرين مدل گوشي سامسونگ در ۱ ساعت و ۲۰ دقيقه از ۰ به ۱۰۰ خواهد رسيد. اگرچه J7 باتري بزرگتري با ظرفيت ۳۶۰۰ ميلي آمپر ساعت را داراست، اما خصوصيات آن مشابه به باتري A5 مي?باشد. باتري J7 مي?تواند تا يك روز را دوام بياورد، اما تفاوت واقعي در رابطه با شارژ آخرين مدل گوشي سامسونگ اين است كه اگرچه J7 از پورت USB Type-C بهره ميبرد، اما زمان شارژ شدن آن به هيچ وجه كوتاه نيست و اين موضوع براي اغلب كاربران از اهميت ويژه اي برخوردار است.
? مقايسه ي دوربين آخرين مدل گوشي سامسونگ

 

بهترين كدتخفيف هاي ارايشي در تخفيف هات
براي دريافت كد تخفيف هاي متنوع از اين سايت تخفيفي مانند كد تخفيف با سلام يا كد تخفيف بروز كالا كافيست وارد تخفيف هات شويد.

منبع

 

در خرید یک موبایل سامسونگ، توجه به چند نکته مهم می‌تواند کمک شایانی به شما کند تا انتخابی بهتر داشته باشید. بنابراین این پاسخ به این سوال که برای خرید موبایل سامسونگ به چه نکاتی توجه کنیم باید در نظر داشته باشید که نوع و سطح استفاده‌ی شما از گوشی چیست. ممکن است برای استفاده روزانه و مصرف معمولی، یک مدل متوسط ​​از سری Galaxy A سامسونگ کافی باشد. اما اگر به دنبال تجربه‌ی بیشتری و عملکرد قدرتمندتر هستید، مدل‌های سری Galaxy S یا Galaxy Note می‌توانند انتخاب مناسبی باشند.

 

یک نکته دیگر که باید در نظر داشته باشید، ویژگی‌ها و مشخصات فنی گوشی است. مثلاً، توجه به پردازنده، حافظه RAM، حافظه داخلی، دوربین، اندازه و نوع صفحه نمایش، ظرفیت باتری و امکانات ارتباطی مهم است. مطمئن شوید که گوشی انتخابی به نیازهای شما در این زمینه‌ها پاسخ می‌دهد و همچنین از نظر قیمت، با توجه به بودجه‌ی خود، مناسب باشد. به عنوان مثال، اگر به عکاسی علاقه‌مند هستید، مدل‌هایی با دوربین‌های پیشرفته و قابلیت‌های عکاسی حرفه‌ای مانند Galaxy S یا Galaxy Note را در نظر بگیرید. در کل، انتخاب موبایل سامسونگ باید به نیازها و سلیقه‌ی شما منطبق باشد و از نظر کیفیت و امکانات، توقعات شما را برآورده کند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.